Στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών (οι οποίες ξεκινά από το 3% και φτάνουν σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν ακόμα και το 35%) από τις εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.000 κωδικοί, αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο, όπως ενημέρωσε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης των σούπερ μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, σε συνάντηση του που είχε με τον υπουργό Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκο.
O υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, μετά τη συνάντησή του με τον κ. Πεταλά έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Μέσα σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχή μάχη σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών (σ.σ. στα σούπερ μάρκετ), ιδιαίτερα στα βασικά είδη διαβίωσης». Σημειώνεται πως οι μειώσεις τιμών αφορούν τόσο τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όσο και στα επώνυμα.
Δείτε εδώ όλη τη λίστα
Ενδεικτικά οι μειώσεις τιμών ανά κατηγορία προϊόντων (οι οποίοι ποικίλουν ανά εταιρεία και κωδικό προϊόντος) έχουν ως εξής:
Αλάτι: Από -5% έως – 8%
Αλεύρι: Από -5% έως -12%
Αλλαντικά: Από -5% έως -30%
Αναψυκτικά: Από -5 έως -18%
Απορρυπαντικά – Καθαριστικά: Από -4% έως -30%
Γαλακτομικά: Από -3% έως -13%
Γιαούρτια: Από -3% έως -13%
Γλυκά – Σοκολάτες: Από -3% έως -17%
Είδη νοικοκυριού: Από 3% έως 10%
Είδη προσωπικής υγιεινής: Από -3% έως -10%