Καλά και Άγια τα social media και πολύ χρήσιμα ώστε να ενημερώνεσαι, έχουν όμως και τις παρενέργειές τους. Μια από τις μεγαλύτερες είναι ότι δίνουν αξία και υπόσταση σε άτομα κενά περιεχομένου, ανθρώπους που νομίζουν ότι παραείναι έξυπνοι για να πιάσουν τους υπόλοιπους κότσους. Τρανό παράδειγμα η Μαρία Καλογεροπούλου, η οποία δηλώνει φεμινίστρια, είναι influencer και κατεβαίνει υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Αθηναίων.
Αφού κατακεραύνωσε το δημόσιο σύστημα Υγείας επειδή περίμενε 2,5 ώρες να την παραλάβει ασθενοφόρο που… πονούσε η μέση της (κάποιοι εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν ως ταξί), έφτιαξε το βίντεο της προεκλογικής της εκστρατείας κλέβοντας ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ιδέα και το κείμενο (εντάξει άλλαξε οκτώ λέξεις) της Alexandria Ocasio Cortez, θεωρώντας ότι δε θα το πάρει κανείς χαμπάρι.
Τόσο αδαής που αγνοεί ότι πρόκειται για την πιο δημοφιλή Δημοκρατική αυτή τη στιγμή στις ΗΠΑ. Το μεγαλύτερο κρίμα, ωστόσο, είναι ότι ο Παύλος Γερουλάνος -που δείχνει σοβαρός υποψήφιος- όντως πιάστηκε κότσος. Εκτός αν γνώριζε και προτίμησε τους ακόλουθους της Καλογεροπούλου, θυσιάζοντας τη σοβαρότητα…