Πώς γίνεται να ξέρει το Netflix ποια ταινία ή σειρά μπορεί να θέλουμε να δούμε; Ένα στέλεχος του γίγαντα του streaming αποκάλυψε πώς ακριβώς το κάνουν αλλά και το λόγο που κυκλοφορούν διαφορετικά τρέιλερ για διαφορετικούς ανθρώπους.

H Chief Product Officer Eunice Kim είναι ο εγκέφαλος πίσω από την επίβλεψη των όσων κάνουν την εταιρεία, η αξία της οποίας υπολογίζεται στα 210 δισεκατομμύρια δολάρια, να λειτουργεί.

Η Kim, η οποία κατάγεται από το Φρέμοντ της Καλιφόρνια και η ομάδα της αναλύουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην πλατφόρμα για να καθορίσουν ποιες εκπομπές και ταινίες θα ενθουσιάσουν τους θεατές.

Μετά την ένταξή της στην εταιρεία το 2021, η Kim προήχθη στο ρόλο αυτό τον Οκτώβριο και προηγουμένως εργάστηκε σε θέσεις διαχείρισης προϊόντων στο Google Play και το YouTube. Μιλώντας στους LA Times, δήλωσε: «Το κάνουμε να φαίνεται εύκολο, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται. Αν κάνουμε τη δουλειά μας, δεν θα πρέπει να μιλάμε τόσο πολύ για το προϊόν, αλλά αυτό θα πρέπει να λειτουργεί για τους ανθρώπους».

Τα «σήματα» που χρησιμοποιεί το Netflix για να ορίσει τι μας αρέσει

Στη συνέντευξή της, η Κιμ μίλησε για το πώς κατά μέσο όρο το Netflix χρησιμοποιεί «σήματα» για να ορίσει τι θα αρέσει στους θεατές. Όπως είπε: «Τα πολύ απλά σήματα για εμάς είναι ότι παρακολουθείτε περισσότερο περιεχόμενο και μας δείχνετε ότι το απολαμβάνετε, δηλαδή όταν τελειώνετε ολόκληρη την ταινία ή ότι της δίνετε ένα μπράβο στο τέλος».

«Όταν σκεφτόμαστε τις κατηγορίες που μας βοηθούν να αποφασίσουμε τι μας αρέσει, υπάρχουν μερικά πράγματα που εξετάζουμε, συμπεριλαμβανομένης της προηγούμενης συμπεριφοράς σας ως προς την προβολή».

Πιο προσωποποιημένες επιλογές

Η Kim εξήγησε επίσης ότι η εταιρεία παρουσιάζει τίτλους που μπορεί να είναι ελαφρώς διαφορετικοί για κάθε άτομο. Όπως εξήγησε, το Netflix θα αλλάξει γωνίες ανάλογα με το ιστορικό παρακολούθησης, με τους λάτρεις των σπορ π.χ. να λαμβάνουν συστάσεις για να παρακολουθήσουν εκπομπές όπως «Formula 1: Drive to Survive».

Όπως ανέφερε: «Αν δεν έχουμε δει ποτέ καμία ένδειξη ότι έχετε κάποιο ενδιαφέρον για τα σπορ, είναι απίθανο να σας το βάλουμε μπροστά σας».

Για μεγαλύτερους τίτλους, το στέλεχος του γίγαντα του streaming αποκάλυψε επίσης πως η εταιρεία έχει κατά μέσο όρο 6 τρέιλερ έτοιμα για χρήση.

Η ταπεινωτική στιγμή για το Netflix

Παράλληλα, αναφέρθηκε σε ένα τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπισε η εταιρεία όταν η σειρά «Love is Blind» κατέρρευσε κατά τη διάρκεια της πρώτης της επανένωσης. Οι θαυμαστές έμειναν με την απορία για την τύχη των αγαπημένων τους ζευγαριών τον περασμένο Απρίλιο, όταν η εκπομπή είχε τεχνικές δυσκολίες.

Τα προηγούμενα χρόνια, το επεισόδιο της επανένωσης είχε προηχογραφηθεί πριν προβληθεί στο Netflix μετά το φινάλε της σειράς και συνήθως ακολουθείται από περισσότερα επεισόδια με την ονομάσία «After The Altar». Όμως, την προγραμματισμένη ώρα που θα μεταδιδόταν η ζωντανή επανένωση, οι συνδρομητές του Netflix έμειναν με ένα μήνυμα που έγραφε: «Είναι σχεδόν η ώρα! Το ζωντανό γεγονός θα ξεκινήσει σύντομα».

Η Kim εξήγησε: «Αυτή ήταν σίγουρα μια ταπεινωτική στιγμή για εμάς. Σίγουρα κάναμε έναν απολογισμό και αναρωτηθήκαμε, τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα; Δεν υπάρχει ποτέ ένας κόσμος στα; προϊόντα και την τεχνολογία όπου δεν υπάρχουν λάθη. Αυτό δεν είναι δυνατόν. Έτσι, το ζητούμενο είναι πόσο γρήγορα μπορείς να εντοπίσεις τα λάθη και να τα διορθώσεις. Αυτή είναι η μισή μάχη στον κόσμο μας».

ΠΗΓΗiefimerida.gr
Προηγούμενο άρθροΑυτοκίνητο με 656.000 χιλιόμετρα το πούλησαν για… καινούργιο
Επόμενο άρθροΤι σημαίνει το «άδειο» σήμα των ελληνικών δρόμων που φέρνει μέχρι και αφαίρεση διπλώματος