Ένας πολύ γνωστός YouTuber, εμφορούμενος από την λατρεία του για το Squid Game, έφτιαξε το δικό του παιχνίδι, βάζοντας πολύ… βαθιά το χέρι στην τσέπη του.

Ο MrBeast (παρατσούκλι του Βρετανού αστέρα του Διαδικτύου, Τζίμι Ντόναλντσον) διατηρεί ένα κανάλι στο YouTube που μετρά 76,2 εκατομμύρια συνδρομητές, όπου σχολιάζει ή φιλοξενεί και παρουσιάζει παιχνίδια, ιντερνετικά ή μη. Πρόσφατα, ο Βρετανός – που διαθέτει προσωπική περιουσία 25 εκατ. δολαρίων από τις διαδικτυακές του αυτές δραστηριότητες- φιλοξένησε ένα παιχνίδι στο Bristol Motor Speedway όπου ο νικητής έλαβε 500.000 δολάρια. Και τα πλήρωσε ο ίδιος ο MrBeast.

Προ ημερών λοιπόν, ο MrBeast κοινοποίησε ένα βίντεο από την αναπαράσταση του Squid Game, δείχνοντας με λεπτομέρειες πως κατασκεύασε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά από την διάσημη κορεάτικη σειρά θρίλερ του Netflix, προσκαλώντας επίσης 456 παίκτες να διαγωνιστούν.

Όπως είπε, το παιχνίδι αλλά και το συνοδευτικό βίντεο κόστισε συνολικά πάνω από 3,5 εκατ. δολάρια που κυρίως έβαλε από την τσέπη του, με μερική χρηματοδότηση από την startup που βγάζει το διαδικτυακό παιχνίδι Brawl Stars. Τα 2 εκατ. δολάρια πήγαν στην παραγωγή του παιχιδιού και την κατασκευή των σκηνικών ενώ 1,5 εκατ. δολάρια πήγε στα έπαθλα.

Το χρηματικό έπαθλο ήταν 456.000 δολάρια, που ασφαλώς δεν επιλέχθηκε καθόλου τυχαία καθώς είναι ο αριθμός του πρωταγωνιστή και βασικού ήρωα του Squid Game.

Στο βίντεο φαίνονται όλα τα παιχνίδια από το σόου που αναδημιουργήθηκαν με επιτυχία, όπως τα «Red Light/Green Light», «Marbles» και «Glass Bridge» καθώς και ένα τεράστιο σκηνικό παιδικής χαράς, όπως εμφανίζεται στο παιχνίδι Dalgona, αυτό με το ζαχαρένιο μπισκότο.

Ο 23χρονος Youtuber συνόδεψε το βίντεο που δόθηκε στην δημοσιότητα λέγοντας εμφατικά: «Το Squid Game γυρίστηκε και είναι το πιο τρελό βίντεο που έχουμε γυρίσει ποτέ επί 100 φορές».

Το Squid Game έκανε πρεμιέρα στο Netflix στις 17 Σεπτεμβρίου και αναδείχθηκε σε παγκόσμια τηλεοπτική επιτυχία, ενώ ήδη ετοιμάζεται δεύτερη σεζόν.

Η σειρά κατάφερε να ξεπεράσει τις 17 δισεκατομμύρια views στο Youtube, αφήνοντας πίσω του το Game of Thrones και αναδεικνύεται στην δημοφιλέστερη σειρά όλων των εποχών.

Η κορεατική δυστοπική σειρά σύμφωνα με έρευνα που επικαλείται το περιοδικό Variety κατάφερε μέσα σε οκτώ μόλις εβδομάδες να συγκεντρώσει πάνω από 17 δισεκατομμύρια views στο Youtube. Από την Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2022 λοιπόν είναι η δημοφιλέστερη σειρά και στο Youtube.

«Στα δέκα χρόνια που εξετάζουμε το YouTube, δεν έχουμε δει ποτέ κάτι παρόμοιο», δήλωσε στο Variety ο αντιπρόεδρος ανάπτυξης κοινού της εταιρείας που συγκέντρωσε τα δεδομένα. Η εταιρεία Vobile εντοπίζει και αναλύει τον τρόπο με τον οποίο διαμοιράζονται έργα πνευματικής ιδιοκτησίας και συν-χρησιμοποιούνται στον ψηφιακό χώρο.