Είναι μόλις 10 χρόνων, όμως η Pixie Curtis έχει κιόλας ιδρύσει την δεύτερη επιχείρησή της, η οποία στον πρώτο μήνα λειτουργίας της, έβγαλε περισσότερα από 200.000 δολάρια. Η νεαρή μεγιστάνας θα μπορούσε να αποσυρθεί από τα 15 της, υπολογίζει η οικογένειά της.

«Το ανέκδοτο στην οικογένειά μας είναι ότι εγώ θα δουλεύω ως τα 100 και η Pixie θα έχει αποσυρθεί από τα 15. Σίγουρα ξέρω ποιος είναι πιο έξυπνος», είπε στο news.com.au η μητέρα της, Roxy Jacenko, μία επαγγελματίας των δημοσίων σχέσεων που ευθύνεται για την είσοδο της Pixie στον κόσμο των επιχειρήσεων από τόσο μικρή ηλικία.

Η Pixie ξεκίνησε την «καριέρα» της πολύ νωρίς, καθώς στις αρχές του 2014, όταν ήταν μόλις 2 ετών, ήταν κιόλας γνωστή ως η «πριγκίπισσα του Instagram», λόγω του δημοφιλούς λογαριασμού της.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pixie Curtis (@pixiecurtis)

Η Jacenko είχε ανοίξει για την κόρη της λογαριασμό στο Instagram από τη στιγμή που γεννήθηκε, όπου και ανέβαζε διάφορες αξιολάτρευτες φωτογραφίες της με παιχνιδιάρικες λεζάντες. Σε ένα post, για παράδειγμα, η Pixie εμφανίζεται να ταξιδεύει στην πρώτη θέση αεροπλάνου.

Η Jacenko είχε πει πριν από χρόνια στην Mail Online ότι δεν είχε κάποιο στρατηγικό σχέδιο για τον λογαριασμό της Pixie, αν και σκοπός της ήταν από την αρχή να μυήσει την κόρη της στον κόσμο των επιχειρήσεων.

«Η Pixie έχει έναν τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο άνοιξα μία εβδομάδα αφότου γεννήθηκε και ό,τι κερδίζει μπαίνει σε αυτό τον λογαριασμό, ώστε να κάνει ένα καλό ξεκίνημα όταν είναι μεγαλύτερη», εξηγούσε.

«Προσπαθώ να της μάθω να είναι έξυπνη με τα χρήματά της, όπως έκαναν οι γονείς μου με εμένα, να δουλεύει σκληρά, να κερδίζει χρήματα αλλά να μην τα ξοδεύει σε υλικά, ώσπου να έχει κάνει μία περιουσία».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pixie Curtis (@pixiecurtis)

«Πατώντας» πάνω στην επιτυχία του λογαριασμού της Pixie στο Instagram, τον Μάιο του 2014, η Jacenko δημιούργησε μία σειρά από αξεσουάρ μαλλιών για παιδιά, στην οποία έδωσε το όνομα Pixie’s Bows.

Οι φιόγκοι εμφανίζονταν στο Instagram της Pixie και σύντομα έγιναν μόδα σε παιδικές χαρές και σχολεία σε όλη την Αυστραλία. Τα επόμενα χρόνια, το brand έγινε διεθνές, όταν η κόρη του Tom Cruise και της Katie Holmes, Suri Cruise, όπως και η κόρη της Kim Kardashian, North West, φωτογραφήθηκαν με φιόγκους Pixie’s Bows.

Το 2018, ένας ειδικός του λιανεμπορίου είχε προβλέψει ότι η Pixie θα είχε περιουσία 21 εκατ. δολαρίων μέχρι να φτάσει τα 18, μόνο από τα χρήματα που βγάζει από τους φιόγκους.

Όμως τον Μάρτιο του 2021, η Pixie ίδρυσε και τη δεύτερη εταιρεία της, την Pixie’s Fidgets, όταν είδε πόσο δημοφιλή είναι τα παιχνίδια τύπου pop-it σε αυτές τις ηλικίες. Τα πολύχρωμα παιχνίδια ξεπούλησαν σε ένα 48ωρο και τον πρώτο μήνα, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 200.000 δολάρια.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pixie Curtis (@pixiecurtis)

Η Jacenko «τρέχει» τις επιχειρήσεις της κόρης της και ενώ αρχικά το έκανε από το δικό της γραφείο δημοσίων σχέσεων, τελικά αναγκάστηκε να μεταφέρει την εταιρεία σε μία αποθήκη, καθώς αυτή γιγαντωνόταν.

«Έχει πολλά όνειρα, όπως να αγοράσει ένα σπίτι στην παραλία και να έχει ένα τζιπ Lamborghini στο γκαράζ, επομένως θα δουλεύει σκληρά και για καιρό για να τα αποκτήσει, αλλά έχει μπει σε τροχιά. Τώρα, το σημαντικό μάθημα που πρέπει να πάρει είναι να επενδύει σωστά και να μην σπαταλά τα χρήματά της», λέει η Jacenko για την κόρη της.

ΠΗΓΗmoneyreview.gr
Προηγούμενο άρθροΠέτσας: Στο τραπέζι και νέα μέτρα για τους ανεμβολίαστους
Επόμενο άρθροΔέκα διάσημοι ηθοποιοί που δεν… αντέχουν να βλέπουν τις ταινίες τους