Πόσο έχουν αλλάξει οι διαφημιστικές καμπάνιες αυτοκινήτων στην τηλεόραση; Το σίγουρο είναι ότι πλέον δεν βλέπουμε πολλές τηλεοπτικές διαφημίσεις αυτοκινήτων ενώ κυρίως την δεκαετία του 1990 αλλά και του 2000, οι διαφημίσεις αυτοκινήτων στηv TV ήταν πάγια τακτική προώθησης των εταιρειών.

Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να παρακολουθείς διαφημίσεις από άλλες δεκαετίες, όχι μόνο γιατί θυμάσαι τιμές και μοντέλα αλλά διακρίνεις και την διαφορά στον τρόπο και το λεξιλόγιο των διαφημιστών. Φυσικά ο τρόπος αυτός απηχεί την εποχή του. Ποσό πιθανό είναι σήμερα ένας διαφημιστής να χρησιμοποιούσε την λέξη “Saxoμανής” για να προωθήσει το Citroen Saxo; Μάλλον, καθόλου.

Στο κανάλι YouTube AdsPast 2 βρήκαμε πολλές διαφημίσεις αυτοκινήτων από την ελληνική τηλεόραση της δεκαετίας του 1990 και διαλέξαμε 12 που μας τράβηξαν περισσότερο την προσοχή.

Peugeot 106 Rallye 1997

Alfa Romeo 145 1995

Toyota Corolla 1995

BMW σειρά 3 1996

Volkswagen Polo 1994

AUDI A6 Quattro 1995

Citroen Saxo 1996

Volvo 460 1994

Kia Sportage 1996

Nissan Almera 1997

Hyundai Accent 1995

Opel Astra 1997

ΠΗΓΗtopgeargreece.gr
Προηγούμενο άρθροEις μνήμην: Κώστας Βαγιανός, ένας ωραίος Έλληνας…
Επόμενο άρθροΟι Έλληνες δεν αφήνουν το κινητό από το χέρι ούτε στις διακοπές