Γράφει ο Λάζαρος Καραούλης, Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Web & IT
Γράψτε καλύτερες ενημερώσεις κατάστασης
Η διατύπωση είναι το παν όταν πρόκειται για το Facebook. Είναι απαραίτητο να προσφέρουμε συνοπτικό, ευκατανόητο περιεχόμενο με σαφής εκκλήσεις για δραστηριότητα. Να δημοσιεύετε ενδιαφέροντα στοιχεία, συμβουλές και εικόνες και πιο συγκεκριμένα, ζητήστε από τους χρήστες σας να τα σχολιάζουν – μπορεί να εμπνεύσει την αλληλεπίδραση και να βελτιώσουν σε μεγάλο βαθμό τη δραστηριότητά σας στο Facebook.
Η ομάδα του Shortstack -διαμορφωτές ενός εργαλείου το οποίο βοηθά τους χρήστες να δημιουργούν σελίδες στο Facebook και να προσθέτουν διαγωνισμούς, κληρώσεις, βίντεο κι άλλα πολλά- προσφέρει αυτές τις 10 συμβουλές που θα βοηθήσουν στη διάκριση των δικών σας ενημερώσεων κατάστασης του Facebook να ξεχωρίσουν:
Δημοσιεύστε ένα αξιοσημείωτο γεγονός. Εάν μοιράζεστε ένα blog ή ένα online άρθρο, γράψτε μια ενημερωμένη κατάσταση που να εστιάζει στο πιο ενδιαφέρον σημείο για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του αναγνώστη και να έχετε περισσότερα κλικ.
Μοιραστείτε μια συμβουλή. Αρχίστε το μήνυμα με τη λέξη «ΣΥΜΒΟΥΛΗ:..!» Αυτό κάνει την ενημέρωση της κατάστασής σας να ξεχωρίζει στο News Feed των χρηστών σας.
Στηρίξτε το περιεχόμενο. Προσθέστε μια ένδειξη όταν μοιράζεστε το περιεχόμενο κάποιου άλλου ή την ενημέρωση κατάστασης για να δείτε τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούν οι χρήστες σε μια δημοσίευση.
Μην κάνετε συνέχεια ερώτηση. Δεν χρειάζεται να ρωτάτε συνεχώς τους οπαδούς σας τί σκέφτονται. Ανακατέψτε το!
Εμπνευστείτε δραστηριότητα. Δημοσιεύστε μια εικόνα και προσθέστε, «Αν είστε στο Pinterest, είστε ελεύθεροι για tagging!» Αυτό συνήθως οδηγεί σε tags και likes.
Πείτε στους χρήστες τί να περιμένουν. Αν δημοσιεύετε ένα βίντεο ή ένα άρθρο σε blog που παίρνει ώρα, γνωρίζοντας τις προσδοκίες των οπαδών σας πείτε τους ακριβώς πόση ώρα θα τους πάρει έτσι ώστε να ξέρουν σε τί θα μπουν.
Προσθέστε ένα «Υ.Γ.» Στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προσθέτοντας το «Υ.Γ.» στο τέλος είναι ένας δοκιμασμένος και αποτελεσματικός τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή των αναγνωστών. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το «Υ.Γ.» σε μερικές ενημερώσεις κατάστασης και δείτε αν βελτιώνεται η δραστηριότητα.
Χρησιμοποιήστε τις σύντομες συνδέσεις. Αντί γι’ αντιγραφή και επικόλληση ενός μακρύ URL στην ενημέρωση κατάστασής σας, χρησιμοποιήστε ένα link-shortener όπως το Bit.ly για να κάνετε τη δημοσίευσή σας συντομότερη και πιο πιθανό να τη μοιράζονται.
Χρησιμοποιήστε εικόνες με κείμενο. Ένα online εργαλείο όπως το PicMonkey θα σας βοηθήσει να προσθέσετε το σύνδεσμο HTML στην περιγραφή των εικόνων σας, η οποία βελτιώνει τη SEO.
Ζητήστε από τους χρήστες να σχολιάσουν. Χρησιμοποιήστε τη -δώσε για να πάρεις μέθοδο- π.χ. ζητήστε από τους χρήστες σας να μοιραστούν μαζί σας στο Twitter και υποσχεθείτε ότι θα τους ακολουθήσετε. Τα σχόλια αξίζουν πολύ περισσότερο από τα like στο Facebook και βελτιώνουν την πιθανότητα να εμφανιστεί το άρθρο σας στο News Feeds των οπαδών σας.