Για μια δεκαετία περίπου, από το 2012 έως το 2022, οι πωλήσεις της Ferrari στη χώρα μας είχαν μπει… στον πάγο. Θα σκεφτείτε τι ποιο φυσικό από αυτό, όταν ολόκληρη η χώρα βρισκόταν στη δίνη του ΔΝΤ και μετέπειτα της πανδημίας.
Καινούργια μοντέλα της Ferrari πάντως, ακόμα και υπό αυτές τις συνθήκες, έβλεπες να κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Απλώς όλες, ήταν… εισαγωγής. Πλέον όμως, οι Έλληνες κροίσοι άρχισαν να αποκτούν ξανά τα αγαπημένα τους supercar από το Μαρανέλο.
Αγορασμένα από εδώ όχι από Γερμανία, Ιταλία ή Γαλλία… Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι οι Έλληνες κατά το παρελθόν έχουν αποκτήσει περισσότερες από 400 Ferrari με… ελληνικές πινακίδες.
Οι τρεις Ferrari αξίας 1.640.000 €
Τι αγόρασαν λοιπόν οι Έλληνες τη χρονιά που μας πέρασε από τη Ferrari; Μια F8 Tributo αξίας 500.000+ €, μια 812 GTS η τιμή της οποίας υπερβαίνει τα 400.000 € και την απόλυτη, SF90 Stradale το κόστος της οποίας ανέρχεται στα 740.000 €!
Ferrari F8 Tributo
To κεντρομήχανο supercar, εφοδιάζεται με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα απόδοσης 720 ίππων με 770 Nm ροπής με τη θηριώδη ισχύ να περνά στους τροχούς μέσω ενός ημιαυτόματου σασμάν διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Η F8 Tributo μόλις 2,9’’ για τα πρώτα «100» από στάση με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα τα 340 km/h.
Ferrari 812 GTS
Μια Ferrari με V12 κινητήρα ήταν, είναι και θα είναι η απόλυτη… Ferrari. Πόσο μάλλον, όταν «φορά» και τον ισχυρότερο V12 στην ιστορία της φίρμας, η απόδοση του οποίου φθάνει τους 800 ίππους.
Η παραγωγή της 812 GTS ολοκληρώθηκε πριν από λίγους μήνες, που σημαίνει ότι ο τυχερός Έλληνας ιδιοκτήτης της απέκτησε ένα… συλλεκτικό κομμάτι! Ο V12 κινητήρας των 6,5 lt της 812 GTS αποδίδει 800 ίππους με 718 Nm ροπής, επιτρέποντας στο πισωκίνητο supercar να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε λιγότερα από 3’’…
Ferrari SF90 Stradale
Πρόκειται για την πρώτη Plug-in Hybrid Ferrari που δημιουργήθηκε ever! Το εντυπωσιακό supercar εφοδιάζεται με ένα V8 κινητήρα 4,0 lt που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρες και συνδυαστικά προσφέρει στο όχημα ισχύ 1.000 ίππων και ροπή 800 Nm! Στη γλώσσα των αριθμών απαιτεί μόλις 2,5’’ για το «0-100 km/h», 6,7’’ για τα πρώτα «200», με το κοντέρ να «τερματίζει» στα 340 km/h.