Στις σιδηροδρομικές ράγες έχουν εισέλθει από τις 15 Μαΐου του 2022 οι σύγχρονες αμαξοστοιχίες ETR 470 που έχουν φέρει πιο κοντά την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, εκτελώντας το δρομολόγιο σε μόλις τρεις ώρες και 55 λεπτά.

Οι αμαξοστοιχίες ETR470 διαθέτουν εννέα βαγόνια, ένα εκ των οποίων είναι εστιατόριο και μπαρ, τρία βαγόνια πρώτης θέσης και πέντε οικονομικής. Κάθε αμαξοστοιχία μπορεί να μεταφέρει έως και 475 επιβάτες και περιλαμβάνει όλες τις ανέσεις, για ένα ξεκούραστο και γρήγορο ταξίδι, βελτιώνοντας την ταξιδιωτική εμπειρία.

γρήγορα τρένα

Προσώρας το «Λευκό Βέλος» μπορεί να κινηθεί με έως και 160 χλμ./ώρα, ενώ μόλις ολοκληρωθεί το έργο «Ανάταξη και Αναβάθμιση του συστήματος Σηματοδότησης-Τηλεδιοίκησης και Αντικατάστασης 70 Αλλαγών Τροχιάς Σε Εντοπισμένα Τμήματα του Άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Προμαχώνας» Α.Σ 717., αλλά και αυτό της εγκατάστασης του ETCS (European Control Train System), η τελική ταχύτητα θα εκτοξευτεί στα 200 χλμ./ώρα και ο χρόνος ταξιδιού θα μειωθεί στα 3:15’

γρήγορα τρένα Όπως προαναφέρθηκε, οι αμαξοστοιχίες ETR 470 εκτελούν το δρομολόγιο μεταξύ των δύο μεγαλύτερων πόλεων της Ελλάδας εδώ και αρκετούς μήνες. Προτού, ωστόσο, δοθεί το «πράσινο φως» για τη λειτουργία τους, διενεργήθηκαν αρκετά δοκιμαστικά δρομολόγια, ένα εκ των οποίων είχε καταγραφεί από την… κάμερα του Up Stories, χαρίζοντάς μας μερικές όμορφες εικόνες.

ΠΗΓΗcarandmotor.gr
Προηγούμενο άρθροΤετράποδοι Κροίσοι: Ο γερμανικός ποιμενικός των $500 εκατ. κι η γάτα με περιουσία $97 εκατ.
Επόμενο άρθροΠατέρας δολοφόνος: Σκότωσε τα πέντε παιδιά, τη σύζυγο και την πεθερά του κι αυτοκτόνησε