Στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες νεοφυείς επιχειρήσεις διεθνώς στο τομέα της κατατάσσεται η ελληνική εταιρία Dialectica, σύμφωνα με τους Financial Times.

Πρόσφατα αναδείχθηκε και «Best Workplace» από το Great Place to Work® Hellas για δεύτερη συνεχή χρονιά. Συγκεκριμένα, η Dialectica κατέκτησε τη δεύτερη θέση στη λίστα με τις 10 μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα για το 2021.

Με γραφεία σε Αθήνα, Λονδίνο, Μόντρεαλ και Νέα Υόρκη, η Dialectica συνδέει θεσμικούς επενδυτές, συμβουλευτικές εταιρείες και μεγάλες επιχειρήσεις με εξειδικευμένα στελέχη των αγορών (experts) με σκοπό να αντλήσουν πληροφορίες και να αξιολογήσουν επενδυτικές συμφωνίες εκατομμυρίων. Από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, η εταιρία έχει συμβάλλει στην ολοκλήρωση επιχειρηματικών συμφωνιών ύψους πάνω από 200 δισ. ευρώ.

Στόχος της Dialectica για τα επόμενα πέντε χρόνια είναι να αποκτήσει μια δυνατή παρουσία σε ολόκληρο τον κόσμο με περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους σε Αμερική, Ευρώπη και Ασία με το γραφείο της εταιρείας στην Αθήνα να αποτελεί σημαντικό κόμβο (hub) για την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή.

Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ο Γιώργος Τσαρούχας, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Dialectica, «η Dialectica βοηθάει θεσμικούς επενδυτές, συμβουλευτικές εταιρείες και μεγάλες επιχειρήσεις να λαμβάνουν γρήγορα “καλύτερες” επενδυτικές αποφάσεις στηριζόμενοι σε δεδομένα και πληροφορίες πραγματικού χρόνου. Συγκεκριμένα, όταν μία επενδυτική ή συμβουλευτική εταιρία θέλει να αξιολογήσει μια επενδυτική ευκαιρία – για παράδειγμα μια πιθανή εξαγορά – προχωρά σε επισταμένη έρευνα της αγοράς, του ανταγωνισμού και του μάκρο-περιβάλλοντος μεταξύ άλλων. Μέχρι πρότινος, η έρευνα αυτή στηριζόταν σε δημοσιευμένα κείμενα, αναζήτηση στο διαδίκτυο κτλ. Η διαδικασία αυτή εκτός από χρονοβόρα ήταν και πολλές φορές αρκετά κοστοβόρα. Επίσης, ακόμη και όταν ολοκληρωνόταν η έρευνα υπήρχε πάντα ο κίνδυνος τα δεδομένα που είχαν συλλεχθεί να μην αντιπροσώπευαν την κατάσταση της αγοράς τη δεδομένη εκείνη στιγμή καθώς στις μέρες μας όλα αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς. Έτσι, στα τέλη του 1990, “γεννήθηκε” μια καινούργια αγορά αυτή των υπηρεσιών παροχής πρωτογενούς έρευνας, όπου δίνεται η δυνατότητα στις εταιρείες – κυρίως συμβουλευτικές και επενδυτικές – να αποκτούν πρόσβαση σε experts με σκοπό να συλλέγουν πληροφορίες και γνώση σε πραγματικό χρόνο μέσω ωριαίων συζητήσεων. Η αγορά αυτή έχει πλέον αξία πάνω από 1 δισ. δολάρια σε παγκόσμιο επίπεδο».

Όπως αναφέρει ο κ. Τσαρούχας, η Dialectica, απευθύνεται είτε στις εταιρίες που πραγματοποιούν μια εξαγορά είτε στις συμβουλευτικές εταιρίες που έχουν αναλάβει να αξιολογήσουν τη συγκεκριμένη εξαγορά ή συγχώνευση για λογαριασμό της παραπάνω εταιρείας. Βασικό της «προϊόν», αναφέρει ο κ.Τσαρούχας, είναι η σύνδεση των πελατών της με εξειδικευμένα στελέχη των αγορών. Τα στελέχη αυτά προέρχονται είτε από μια μεγάλη βάση δεδομένων που έχουμε δημιουργήσει βασιζόμενοι στις πιο καινοτόμες τεχνολογίες είτε από έρευνα που πραγματοποιείται για λογαριασμό του συγκεκριμένου σχεδίου στο διαδίκτυο, στα κοινωνικά δίκτυα (κυρίως στο LinkedIn), στις σελίδες των εταιριών κτλ. Στόχος μας είναι να εντοπίζουμε εκείνα τα στελέχη που έχουν πραγματική γνώση των θεμάτων που ενδιαφέρουν τους πελάτες μας.

Οι λόγοι που συντέλεσαν στην επιτυχημένη πορεία της Dialectica, όπως αναφέρει, είναι «η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, η δημιουργία μιας δυνατής εταιρικής κουλτούρας επενδύοντας συνεχώς στην ανάπτυξη, εκπαίδευση και εξέλιξη των εργαζομένων της και η συνεχής επένδυση στην τεχνολογία. Αυτήν τη στιγμή απασχολούμε 370 άτομα παγκοσμίως ενώ κάθε μήνα προσλαμβάνουμε πάνω από 40 άτομα. Τα περισσότερα στελέχη μας είναι στην ομάδα του Client Service, η οποία είναι υπεύθυνη για την επικοινωνία με τους πελάτες μας και την εύρεση των experts. Το να είσαι μέλος της ομάδας του Client Service σημαίνει πολλά περισσότερα από μία θέση εργασίας» αναφέρει ο κ. Τσαρούχας. Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι οι εργαζόμενοί έχουν τη δυνατότητα να ανελιχθούν γρήγορα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ένας associate που θα ξεκινήσει την καριέρα του στην Dialectica μπορεί να αποκτήσει τη δική του ομάδα μέσα σε 1,5 χρόνο ενώ μέσα σε πέντε χρόνια μπορεί να γίνει και Vice President έχοντας μια ομάδα από 20 μέχρι 40 ατόμων. Επίσης λαμβάνουν ένα ανταγωνιστικό και ελκυστικό πακέτο αποδοχών και έχουν συνεχή εκπαίδευση.

Όσον αφορά στους ανθρώπους που ψάχνουμε, δεν έχουμε ένα συγκεκριμένο προφίλ κατά νου. Αναγνωρίζουμε πως κάθε προσωπικότητα είναι ξεχωριστή και η συνεισφορά της είναι πολύτιμη. Για εμάς σημασία έχει να ταιριάζουν στην κουλτούρα της εταιρείας μας, να μπορούν να παίρνουν πρωτοβουλίες, να είναι ενθουσιώδεις και πρόθυμοι να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, να θέλουν συνεχώς να εξελίσσονται και να γίνονται καλύτεροι. Ανάμεσα στους εργαζόμενους μας είναι ταλαντούχοι νέοι που αποφάσισαν να ξεκινήσουν την καριέρα τους μαζί μας, έμπειροι επαγγελματίες που μας επέλεξαν για το επόμενο τους επαγγελματικό βήμα, Έλληνες τους εξωτερικού που ήθελαν να γυρίσουν πίσω και η Dialectica τους βοήθησε να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα αλλά και ψηφιακοί νομάδες που ήθελαν να έρθουν να εργαστούν για εμάς, προσθέτει.

ΠΗΓΗnewsbeast.gr
Προηγούμενο άρθροΤι αλλάζει για τα Airbnb από την 1η Ιουνίου
Επόμενο άρθροΞεκίνησαν τα rapid test από τον ΕΟΔΥ στην πλατεία Νέας Μάκρης