Η μουσική των Pink Floyd ήταν περίπλοκη και προκλητική και το συγκρότημα αντιμετώπισε κάθε λεπτομέρεια της δουλειάς ως προέκταση της μουσικής τους τέχνης. Το άλμπουμ τους «Wish You Were Here» είναι ίσως το καλύτερο παράδειγμα αυτής τους της προσέγγισης. Σύμφωνα με τον σχεδιαστή του, Aubrey Powell, η όλη ιδέα βασίζεται στη σχέση του συγκροτήματος με τις μεγάλες επιχειρήσεις γενικά, και τη δισκογραφική τους εταιρεία (Harvest/EMI) ειδικότερα», αναφέρει το loudersound.

Οι δύο άντρες που εμφανίζονται στο εξώφυλλο είναι και οι δύο επαγγελματίες κασκαντέρ και αντιπροσωπεύουν το γεγονός ότι κάθε φορά που γίνεται μια επιχειρηματική συμφωνία ένας από τους δύο «καίγεται». Το οπισθόφυλλο δείχνει έναν αόρατο άνδρα με κοστούμι, που αντιπροσωπεύει κάποιον που προσπαθεί να μας πουλήσει έναν δίσκο. Αλλά «δεν ξέρεις ακριβώς ποιος είναι στην πραγματικότητα, είναι απλώς ένας αόρατος πωλητής που σου πουλά ένα προϊόν», λέει ο Powell.

Η άλλη εμβληματική φωτογραφία είναι αυτή ενός δύτη τη στιγμή που πέφτει στο νερό, η οποία αντιπροσωπεύει το συγκρότημα που ασχολείται με όλα τα παραλειπόμενα της μουσικής βιομηχανίας: «Δείχνει ότι ο κάθε καλλιτέχνης μπορεί να είναι όσο δυνατός θέλει και να δημιουργήσει όσα κύματα θέλει.»

Η φωτογραφία τραβήχτηκε στην οροσειρά Σιέρα της Καλιφόρνια με τη βοήθεια ενός τρίτου κασκαντέρ που έκανε τον δύτη. Ενώ υπάρχει και η φωτογραφία ενός πέπλου, που αντιπροσωπεύει την απουσία κάποιου κοντινού προσώπου.

Το άλμπουμ ήταν τυλιγμένο σε μαύρο πλαστικό με ένα μόνο αυτοκόλλητο που έδειχνε δύο μηχανικά χέρια να κάνουν χειραψία. Ο Powell θυμάται ότι η δισκογραφική δεν έμεινε ιδιαίτερα ικανοποιημένη με αυτή την ιδέα: «Τρελάθηκαν», λέει. «Όμως ήμασταν όλοι αποφασισμένοι να το κάνουμε όπως πρέπει.»

Το στρογγυλό αυτοκόλλητο ήταν χωρισμένο σε τέσσερα μέρη, που αντιπροσώπευαν τα τέσσερα στοιχεία: γη, φωτιά, αέρας και νερό, αλλά και τα τέσσερα μέλη του συγκροτήματος.