Eναν πρωτότυπο τρόπο βρήκαν οι αυστραλιανές αερογραμμές Qantas για να απαλύνουν τα δεινά που προκαλεί η έλλειψη προσωπικού. Ζήτησαν από τα υψηλόβαθμα εταιρικά στελέχη να αφήσουν τα γραφεία και να εργαστούν επί τρεις μήνες ως φορτοεκφορτωτές αποσκευών.

Ο επικεφαλής του τομέα λειτουργίας της αεροπορικής εταιρείας αναζητεί τουλάχιστον 100 εθελοντές, οι οποίοι θα απασχολούνται στη φόρτωση και εκφόρτωση των αποσκευών και θα οδηγούν τα γνωστά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μεταφοράς αποσκευών μέσα στα αεροδρόμια του Σίδνεϊ και της Μελβούρνης.

Η Qantas, όπως και δεκάδες εταιρείες, πιάστηκε απροετοίμαστη για την αύξηση της ταξιδιωτικής κίνησης μετά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς των δύο ετών πανδημίας και το άνοιγμα των συνόρων. «Τα υψηλά επίπεδα της γρίπης και της COVID-19 στην κοινότητα, καθώς και άλλες προκλήσεις στους χώρους εργασίας, δημιουργούν μεγάλα εμπόδια στον τομέα των αεροπορικών μεταφορών», εξηγεί ο επικεφαλής λειτουργίας της Qantas, Κόλιν Χιουζ. «Προφανώς, κανείς δεν μπορεί να ελπίζει ότι οι άνθρωποι αυτοί θα αναλάβουν το νέο τους καθήκον, αφού ολοκληρώσουν μια σκληρή ημέρα στο γραφείο».

Προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα, η αεροπορική εταιρεία ζήτησε από τους διευθυντές και τα εταιρικά στελέχη να απασχοληθούν στα αεροδρόμια ως φορτoεκφορτωτές αποσκευών επί τρεις μήνες, για τρεις έως πέντε ημέρες την εβδομάδα, με ημερήσιο ωράριο που θα κυμαίνεται μεταξύ τεσσάρων και έξι ωρών. Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι όσοι συμμετάσχουν στην προσπάθεια θα πρέπει να μπορούν να σηκώνουν και να μεταφέρουν αποσκευές βάρους 32 κιλών η καθεμία.

Επιτακτική ανάγκη

«Ημασταν σαφείς ότι η λειτουργία της εταιρείας δεν ικανοποιούσε το επιβατικό κοινό και δεν προσέγγιζε το επίπεδο της ποιότητας υπηρεσιών για το οποίο φημίζεται η Qantas. Γι’ αυτόν τον λόγο είναι επιτακτικό να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, προκειμένου να υπερκεράσουμε τα προσωρινά εμπόδια και να βελτιώσουμε την απόδοσή μας», αναφέρει ο Κόλιν Χιουζ. «Αυτό που προτείναμε δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Εχει γίνει και παλαιότερα, σε περιόδους μεγάλης επιβατικής αιχμής, όπως είναι η περίοδος του Πάσχα. Τότε, περίπου 200 άτομα από την έδρα της εταιρείας είχαν αφήσει τα γραφεία τους και είχαν συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία των αεροδρομίων».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αεροπορική εταιρεία της Αυστραλίας επλήγη με μεγάλη δριμύτητα από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που επιβλήθηκαν λόγω πανδημίας, όταν τα αεροδρόμια έκλεισαν και τα αεροσκάφη παρέμειναν καθηλωμένα στο έδαφος. Η Qantas αναγκάσθηκε να απολύσει χιλιάδες εργαζομένους, πολλοί από τους οποίους εργάζονταν σε διάφορες ειδικότητες στα αεροδρόμια.

Η επιστροφή στην κανονικότητα προκάλεσε και εκεί σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των αεροδρομίων και η αεροπορική εταιρεία αναγκάσθηκε πριν από ένα μήνα να ζητήσει συγγνώμη από τους πελάτες της, οι οποίοι διαμαρτύρονταν για τις καθυστερήσεις και την απώλεια των αποσκευών τους.

H χαλάρωση των μέτρων κατά της COVID-19 σε όλον τον κόσμο και κυρίως η έκρηξη της τουριστικής κίνησης «έπιασαν στον ύπνο» τις αεροπορικές εταιρείες. Γι’ αυτόν τον λόγο, χαοτική είναι η κατάσταση που επικρατεί σε πολλά αεροδρόμια, ιδιαίτερα της Ευρώπης, με κάποια, όπως το Χίθροου του Λονδίνου, να περιορίζουν τις πτήσεις και τις πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες…

 

ΠΗΓΗΚαθημερινή
Προηγούμενο άρθροΤη φώναζε πελεκάνο, χοντρέλα και γυαλάκια» – Στο σκαμνί διευθύντρια σχολείου και πρώην μαθητής για ακραίο bullying
Επόμενο άρθρο«Επιδημία» οι βλάβες λόγω νοθευμένων καυσίμων: Ποια συμπτώματα εμφανίζει το όχημα